Almost ready to go! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Ruby Nieuwland - WaarBenJij.nu Almost ready to go! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Ruby Nieuwland - WaarBenJij.nu

Almost ready to go!

Door: Ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

04 Februari 2014 | Nederland, Dordrecht

Hallo iedereen!

Eindelijk is het dan zover. Over 3 dagen vertrek ik richting Afrika om mijn droom waar te maken! We vliegen vrijdagavond om 20.00 vanaf Brussel en zullen als alles goed verloopt, zaterdagavond rond 18.00 op Zanzibar aankomen.

Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van wat ik daar allemaal ga doen en zien. Dit kunnen jullie dan bekijken als jullie met handschoenen aan en een muts op in de bus zitten onderweg naar school of bijvoorbeeld 's avonds bij een lekker warm kopje thee omdat het buiten zo koud is ;)

Ik hoop dat ik de tijd en de mogelijkheid heb om zoveel mogelijk van mijn ervaringen via deze site met jullie te delen. Het is nog maar even afwachten hoe moeilijk / makkelijk dat daar allemaal gaat, want het is tenslotte geen Nederland!

Lieve groetjes,
Ruby

  • 04 Februari 2014 - 18:22

    Carin (hhd, Parkstaete):

    Heey Ruby!! Wat een leuk idee dit

  • 04 Februari 2014 - 18:50

    Marina Rueb :

    Hoi Ruby!
    Wat een avontuur... En wat een leuk idee om een reisverslag bij te houden. Ik ga het zeker lezen.
    Heel veel succes en plezier de komende tijd. Het zal regelmatig best wel zwaar zijn... Maar wat zal je er veel van leren!
    Groetjes, Marina.

  • 04 Februari 2014 - 19:21

    Lisa Versteeg:

    Hi Ruub, wauw wat gaaf! Ben jaloers, voor hoelang ga je?
    Heel veel succes en geniet ervan! XXX

  • 04 Februari 2014 - 19:35

    Ineke En Jan Hartman:

    Super, wat een uitdaging!!!!!!
    Leuk dat je een reisverslag bij gaat houden.
    We wensen je in ieder geval heeeeeeeeeeel veeeeeeeel succes!!!!!!
    We zullen je zeer zeker gaan volgen.
    Kuzzzzzzzzz

  • 04 Februari 2014 - 19:41

    Yvonne Stam:

    He Ruby, ik wens je heel veel plezier en succes de komende tijd. Het is super leuk om zo je ervaringen te kunnen lezen. liefs Yvonne

  • 04 Februari 2014 - 20:24

    Martine Elseman:

    Hey Ruby,
    Wat leuk dat we via cyberspace met je mee op reis mogen!
    Heel goede reis en heel veel succes in Zanzibar!

  • 04 Februari 2014 - 20:27

    Monique Verbeek:

    Meisje,ik wens je ontzettend veel plezier op je stage. Geniet er met volle teugen van. Zo'n kans is maar voor weinigen weggelegd. Ik wens je alvast een goeie reis en ik zie je over een poosje weer met je bruine koppie haha.x

  • 04 Februari 2014 - 22:41

    Antonet:

    Hoi Ruby,

    Leuk je site met reisverslag!
    Ik wens je een hele leuke tijd op Zanzibar. Succes met je stage! Je bent een super-stagiaire!!
    Succes met de laatste voorbereidingen en het afscheid nemen van ons kikkerlandje,

    Liefs Antonet

  • 04 Februari 2014 - 22:44

    Ingrid:

    Hoi Ruby
    Wat een leuk idee zo. We kunnen zo mooi op de hoogte blijven van je ervaringen. Nog 3nachtjes slapen. Groetjes de Broekies

  • 04 Februari 2014 - 22:53

    Carin De Jong:

    Ja hoor, heb ik weer, had ik een heel verhaal ingetypt, staat alleen het 1ste regel er,

  • 05 Februari 2014 - 16:41

    Janica:

    Waar is de tijd gebleven ..... je kindertijd, je middelbare school .... het lijkt pas gisteren .... toen je naar de HZ ging zei je " in het derde jaar wil ik op buitenlandstage" prima hoor meis zeiden wij ....
    Onze Ruby die tijdens haar eerste schooldag op de peuterspeelzaal met haar duimpje in haar mond en de stethoscoop in haren oren van onder de tafel de kat uit de boom keek .... we zijn nog niet zover dachten we, we zullen wel zien tegen die tijd ...
    En nu staat het grote avontuur voor de deur .... je hele garderobe hangt aan de waslijn en je backpack staat klaar .... nu maar hopen dat alles erin past wat je mee wilt nemen ....
    Wij reizen via je blog met je mee .... en 25 april gaan wij zelf ervaren hoe het jullie daar vergaat in het verre Zanzibar/ Tanzania. Maak er samen met Janouk een onvergetelijke reis van en hoe moeilijk het ook is nu het vertrek dichterbij komt .... laat alles hier los .... Geniet!!Dikke kus, je mams XXX

  • 05 Februari 2014 - 19:34

    Wim & Marina:

    Hoi Ruby,

    Leuk dat je ons op deze manier op de hoogte houdt, we zullen je zeker volgen.
    Have fun & take care.

    Grtz,


  • 05 Februari 2014 - 23:15

    Esther:

    Hoi Ruby,
    Wat leuk om je zo te volgen vanuit het verre afrika....
    Ik wens je heeeeel veel succes met alles en geniet er ook van !!
    Dikke knuffff esther

  • 06 Februari 2014 - 22:16

    Laura:

    Hai meis, nog 1 nachtje slapen! Ik hoop dat je de mooiste backpack hebt uitgezocht (met die mooie bloem). Doe voorzichtig, maar ga vooral genieten. Laat alles echt goed op je inwerken het zijn de mooiste ervaringen uit je leven. Jullie zijn gelukkig met z'n tweetjes, pas een beetje op elkaar!
    Ben best wel een beetje jaloers haha ....
    Dikke kus
    Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 613
Totaal aantal bezoekers 19932

Voorgaande reizen:

07 Februari 2014 - 26 Juni 2014

Medische stage Zanzibar

Landen bezocht: